اهرم دانیک از منفی سه شد مثبت سه
-
شپلی چرا میشه
-
Akbar
ثپردیس کرمانم صفش جم شد ،اونم مثل ثثردیس از یکی دوروز دیگه صف خرید سنگین میشه ،بخدا سخته کسی باضرر ازگرفتاری بفروشه
-
سباقر عجب فرصت خروجی داد💗💗💗
-
اهرم فملی هم. جمع شد قدرت خریدار بسیار بالاس
-
تحلیل سهم
قرار ما #قچار 800 تومانی در گام اول 1 خرداد 1405
-
BMM Trader
شپدیس شپدیس سهمی نیست که این پایین بمونه داره نقدینگی جمع میکنه…
-
فملی خوب خداروشکر ، صف فروش داره اب میشه فقط پشیمانی ش موند واسه فروشنده های هیجانی اهرمی ها یکی یکی برگشتن، وبملت و…
-
اهرم رالی فملی هم شروع شد
-
اروند جالب صف های فروش در حال جمع شدن لکن اروند پرقدرت صف فروش اش رو با لجبازی حقوقی نگه داشته و تکون نمیخوره!!!!!
-
فملی از شفن و شجم و شغدیر بشدت دوری کنید صفشونم ریخت نخرید