✅ مقایسه عملکرد صندوق بخشی خودرویی اتواگاه صندوق اتواگاه در بازه زمانی یک ماهه منتهی به 30 خرداد، با ثبت بازدهی 32/02 درصدی، عملکرد بهتری نسبت به شاخص صنعت خودرو با 26/83 درصد و میانگین بازدهی سایر صندوق های خودرویی با 30/24 درصد داشته است. در حالی که میانگین حباب صندوق های بخشی خودرویی 2/91 درصد است، حباب این صندوق در حال حاضر 0/05 درصد معامله می شود. اتواگاه با تمرکز بر نمادهایی مثل خودرو و خساپا، امکان بهره مندی از فرصت های رشد صنعت خودرو را فراهم کرده است. @bourseEmroz
-
رهآورد | Rahavard
✔️ گزارش حباب صندوق های طلا + ترکیب دارایی های ان ها + دلار محاسباتی ان ها ✅ مبنای محاسبه حباب اسمی، اختلاف قیمت تابلو از NAV می باشد. ✅ مبنای محاسبه حباب ذاتی، حباب سکه و حباب شمش بورسی می باشد. ⚡️برای دسترسی به جزییات اطلاعات مربوط به صندوق های طلا به داشبورد تخصصی بازار طلا ره اورد مراجعه کنید. 🗓 دوشنبه ؛ 01 تیر 1405 #حباب_صندوق_طلا #طلا #بازار_طلا #سرمایه_گذاری #اطلاعات_بازار #ره_اورد #سکه #شمش #صندوق #صندوق_طلا ✉️@rahavard365 https://r365.ir/gold-TG
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
سهام رانتی و بنیادی
#کباده امروز و فردا اخرین فرصت های خرید ایا از هفته اینده خریدسهم امکان پذیر هست؟😉 @boursetee
-
فرزاد
#شلرد اقای اسمعیلی هم به گروه لردگان اضافه شده جناب نجفی هم گفتن انگار تفاهم با سپه برای اقساط نهایی شده،
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
E
#تپکو هدیه من به شما این سهم فقط نوسان گیری حرفه ای میشه مقدار کم و با احتیاط زیاد اگه خاستین بخرین همیشه راه میده نوسان رو به پایین و تا عمق 500 متری سطح زمین میده خیالتون راحت اگه صبر بالای ده پونزده سال داری مقدار کم برای بازنشستگی بخر نگاه به نمودار شش سال گذشته گویای همه چیز هست فریب نخورین ک گرفتار سهم میشین… نظر شخصی ملاک خرید و فروش نباشه
-
Sorena Drml
عیار چند روز دیگه اگه یسهم فملی تونستی بفروشی
-
صابر 123456
#وصندوق صف 1.5 همتی فملی جمع شد صف یک همتی وبملت جمع شد این دو تا سهم 70 درصد رشد کرده بودند . حقوقی های این دو سهم 2 همت صف فروش رو جمع کردند ، بعد حقوقی این سهم نشسته تو صف فروش !!!! اخه خجالت هم خوب چیزیه 😐