شسپا واچ خرید
-
famatake
#نطرین از صف فروش به صف خرید !!!
-
POSITIVE WAVE
#صبا صفر تابلو، با ورود پول حقیقی👌👆
-
فاراک فارک برگشت عالی
-
فملی صف داره جمع میشه
-
bourse 2018
اهرم چه خبری از پالایشی اومد یه دفعه کشید بالا
-
یاشار سرشار
ثفارس خوشبحال اونحایی که غیرازاین سهم دارن ما که دراندوه غم مینویسم
-
خبنیان خو داره راهزنی خودشو ثابت میکنه
-
مهدی مرادی
وساپا من فعلا خساپا خریدم تا بعد از افشا الفش بیام حسابی وساپا بخرم ان شاالله…خدا کنه افشا خوبی بزنه و کلی پول بهم اضافه کنه
-
محمد علی زادصابر
بپاس بنظر میرسه که هر چند با افزایش ارام ارام قیمت این سهم؛ورود به کانال 800 تومان در اینده نزدیک،اتفاق خواهد افتاد.
-
صالح
#وبملت تا جایی که در توانم هست کمکتون میکنم میدونم شرایط سختیه برای همه فقط دوست ندارم تنها داریی با ارزشی که دارید رو با کلک وترس از دستتون در بیارن خیلی دقت کنید.