جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir6666666
۱۰:۱۱:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو لگن ناراحتی گرونترش بکنن تو ک خوب بلدی بخاطر منافع سهامدار شنیدم گفتن گرون کردیم اخه گناه دارن پول مفت میگیرن حرومشون بشه انشاالله هیچ کاری نمیکنن ب غیر از جند صد کارگر ک زحمت کش هستن

لیست اخبار