#نبابک واقعا ادم نمیدونه چی بگه
-
POSITIVE WAVE
#تاپیکو، #تیپیکو، #البرز صف خرید #صبا 50 همتی براحتی 100 همت رو میبینه، 8 همت هم در مجمع تقسیم سود دارد✋
-
ترید سرمایه گذاری
وساپا خوبه و فک میکنم تو مسیر درست بازار قرار داریم فملی اصولاً باید یه مدت کوتاهی جمع بشه و اصلاحی داشته باشه و سازمان اصولاً باید ضریب تاثیر فملی رو کم کنه و ضریب تاثیر فارس رو افزایش بده الان وقتشه که خساپا حرکت کنه البته احتمالا خساپا بسته بشه و با مثبت باز بشه
-
رضا صادقی
#شاخص_بورس وخاور جانمونی داداش+++
-
bourse_free_edu
#وصندوق بنابر مشاهدات عزیزان سفر کرده جنگ میشه در اذر ماه برج ده یا بهمن که بازار باز بشه روند ان صعودی روی شش هزار تومن حس من میگه با رفتار حقوقی هم خودش و هم ما از تورم 71 % عقب افتادیم اما برد با صابرین هست دیگر هم کامنت یا پیام نخواهم گذاشت رفتم بخوابم تمام
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#کرمان ارزشمند روی حمایت مهم و این کد به کد حقوقی واقعا خرید داره 🔰
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
صف فروش #اهرم هم جمع اوری شد
-
مبتدی
#کگل شاید همین امروز صف خرید بشه
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم پیلن
-
معاملات شخصی🎯
بازار تو سهام قوی و شاخصی یه مقدار بهتر شد، مشکل فعلی همون صف فروش فملی هست.