#وغدیر بورس ایران در اصل یعنی این 25 نماد : ( وبملت / وغدیر / فملی / کگل / کچاد / نوری / شپدیش /سپاها / سشرق / فباهنر / کاما / خودرو / شستا / خساپا / پارسان / شتران / شبندر و… ) - وقتی تمام این نمادها هم زمان صف فروشن هستند یعنی باید در ورودی و سر در بورس را با هم کل گرفت . - اگر اندکی پاسخگویی یا وجدان کاری وجود داشت باید امروز تمام مدیران بورس و… استعفا میدادن !!! - حداقل حالا که مدیران بورس خودشان راضی به رفتن نیستند ، به هر کدام 5 میلیارد تومان وام بدون بهره و بدون باز پرداخت بدهید و مثل قبلی ها با پستهای بهتر همون دور و بر جابجاشون کنید !!!
-
💰 #بورس با رانتیاب 💥
#نارنج اهرم هم دیروز صف زد هم امروز از صف فروش رفت صف خرید 😍💥 اگر نفروختید امروزم میشه مثبتاشو فروخت
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#شرنگی از صف فروش تا مثبت 2/5🔰
-
اکونیوز | Econews
📌افزایش 71 درصدی زیان خالص شستا 🔹️براساس صورت مالی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیان خالص این شرکت (شرکت اصلی) از حدود 2/3 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه سال 1403 با رشد 71 درصدی به حدود 3/9 همت در 9ماهه منتهی به اسفندماه 1404 رسیده است. 🔹️قابل ذکر است مهمترین دلیل افزایش زیان خالص شستا (شرکت اصلی)، افزایش 76 درصدی هزینه های مالی شرکت طی سال گذشته بوده است. @Econews_24
-
ارش
#فسوژ ای کاش پولم رو بجای فسوژ باقالی خریده بودم
-
بورس نگار
#شاخص_بورس صندوق ارزنده #پتروما با حباب قیمتی حدود منفی 10 فرصت عالی برای خرید!
-
مرتضی مصدقی
#وبملت با درود رد پای فیل روی شن! " نمودار قیمت مثل رد پای حیوان است، اما تابلو مثل خود حیوان. در بازار سهام، نمودار فقط اتفاقی را نشان می دهد که قبلاً افتاده، اما در تابلو می توانی ببینی الان چه کسی در حال خرید و فروش است. ارادت
-
فقط نوسان
صف فروش 600میلیون سهمی فملی تا دقایق دیگه بلعیده میشه حتما 2142ورود شود
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
ssollttann
#میدکو متاسفانه واگرایی واضح است. یا باید اصلاح کوچیک بده یا یک مدتی درجا بزنه چاره ای نیست
-
افستی ها
#وبملت ازاد سازی پولهای بلوکه شده ایران شروع شده البته بدون جزییات و مقدار ان 😊😊😊😊😊😊