جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان | ahsan2025
۱۰:۰۴:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وغدیر بورس ایران در اصل یعنی این 25 نماد : ( وبملت / وغدیر / فملی / کگل / کچاد / نوری / شپدیش /سپاها / سشرق / فباهنر / کاما / خودرو / شستا / خساپا / پارسان / شتران / شبندر و… ) - وقتی تمام این نمادها هم زمان صف فروشن هستند یعنی باید در ورودی و سر در بورس را با هم کل گرفت . - اگر اندکی پاسخگویی یا وجدان کاری وجود داشت باید امروز تمام مدیران بورس و… استعفا میدادن !!! - حداقل حالا که مدیران بورس خودشان راضی به رفتن نیستند ، به هر کدام 5 میلیارد تومان وام بدون بهره و بدون باز پرداخت بدهید و مثل قبلی ها با پستهای بهتر همون دور و بر جابجاشون کنید !!!

لیست اخبار