#فملی در سومین روز متوالی منفی با قیمت 2,142 تومان متحمل صف فروش شده و با حمایت 89 درصدی حقوقی ها در حال معامله است. تا کنون 300 میلیون سهم از صف فروش فملی برچیده شده و بیش از 476 میلیون سهم از صف باقیست. 📊 @BourseMagz
-
سورپرایز خواهید شد!!
. شبندر را از صف فروش برای تارگت 1500 تومان در تابستان بخرید… @pashmam1404
-
lion
سمگا اخه انصافه با این p/e عالی و سود خوب صف فروش شه مگه داریم مگه میشه؟؟
-
مستر صاد
گلدا چندتا قیمت میگم دوست داشتید چک کنید کپشیر زیر 1000 چشم بسته سخزر زیر 450 460 بدن هم خوبه سصوفی 16000 هم میتونه قشنگ باشه بازهم دوست داشتید خودتون چک کنید 1/4/1405
-
ES
شپدیس شک نکنید شنبه هیچ سهمی نیست که صف خرید نباشه حتی سهام درپیتی
-
حمید
ثفارس حقوقی تو صف فروش نشسته 200 هزار سهم فروخته اولین نفرم نشسته تو صف
-
ثفارس 27 میلیون صف فروش تا اومد یه کم خرید بشه سریع 4 میلیوت گذاشتند روش…کار کیه معلومه
-
اهرم عرضه اولیه ها رو غالب کردن و بای بای ما رفتیم
-
ح ا
#غشهداب یادته سر طلای سفید که تعلیق شده بود چقدر استرس اینو داشتی که بازار بریزه و این سهم از رشد بازار جا بمونه؟ حالا کل بازار صف فروش ولی غشهداب کماکان صف خرید سنگین. سهام اگه ارزشمند باشه بازار سبز یا قرمز فرقی براش نداره و رشدش رو میکنه.
-
چوبین⭐⭐⭐
مثقال چوبین# توریل پله دوم خرید شد .سنگین تر از اولی
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴🔴#کاردان اولین #فروش_حقیقی در قیمت 212,883 ( -3.0% ) در صف فروش ساعت: 10:14 36نفر هر کد میانگین 766 میلیون تومان مجموعا 27,576میلیون تومان خریدار این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 0.0 م.سی روز: 20.8 | سرانه حقیقی: 14 م.سی روز: 8 قیمت پایانی 212,883 ( -3.0% ) @fundSmartMoney1 1405/04/01