دیده بان تحرکات نمادها و فعالیت حقیقی ها (یکشنبه 31 خرداد 1405) 🕵️♂️🔥 بررسی تحرکات خاص در نمادهای پرنوسان و فعالیت معامله گران حقیقی در معاملات یکشنبه 31 خرداد 1405: 🔸 نمادهای مورد توجه حقیقی ها: #کلوند: شخص حقیقی در حال خرید. #غگرجی: خریدهای حقیقی ها جالب توجه است. #قصفها و #زدشت: یک حقیقی قوی در حال خرید است. #بهپاک: خرید 10 میلیونی توسط شخص حقیقی. #خبرنا: حقیقی ها همچنان خریدارند. #لازما و #اینده: خریدهای حقیقی ها در این نمادها پرریسک ارزیابی می شود. #بموتو: یک حقیقی 3.6 میلیون سهم از صف فروش را خرید. 🔸 نمادهای دارای فروشنده یا فشار عرضه: #فایرا: دژ ایلیا دوباره فروشنده شد. #های_وب: میری (سهامدار عمده) به عرضه کننده روزانه تبدیل شده است. #فجام: فروش توسط دو شخص حقیقی. #واتی: فروشنده #نوین و #کسعدی. #غنوش: سهامداران عمده فروشنده شده اند. #ونوین: بازارگردان در صف خرید فروخت و در صف فروش هم خرید نکرد (همچنان فروشنده است). #توسن: یکی از سهامداران 70 میلیون سهم فروخت. #دسبحان: صبا گستر انرژی صف خرید را عرضه کرد (با این حال #دارونو و #دلقما خریده شدند). #عالیس: پس از گزارش ضعیف، صف فروش است و تنها صندوق #نمک خرید. #سپید: بازگشایی 21% مثبت؛ حقیقی، صندوق #اطلس و #لوتوس فروشنده بودند. #سباقر: یک شخص حقیقی از سهامداران درصدی، فروشنده است. 🔸 نکات مهم: #کفراح: هنوز 1 میلیارد سهم روی میز فروش است (قیمت #کفرا 163، #کفراح 53). #حتاید: سرمایه گذاری افتخار سهام (زیرمجموعه #حتاید) در صف خرید، #حتاید خرید. #تپسی: سهامدار عمده خریدار است. #تحلیل_تکنیکال #سهام #بازار_سرمایه #حقیقی #بورس_تهران 📉📈📊💎🏗 @bourse24ir
-
بیدار بورس
#خلاصه_بازار 📉 تداوم احتیاط در بورس؛ 45 همت معامله در روزی سرخ برای بازار 📆 1 تیرماه 1405 🔽 امروز شاخص کل بورس با افت 1.1 درصدی (53396 واحدی) به محدوده 5,072,579 واحد رسید. 🔺 تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل، فملی، فارس، شپنا، وپاسار بودند. 🔽شاخص کل هم وزن با کاهش 1.3 درصدی (16871 واحدی) در محدوده 1,325,147 واحد قرار گرفت. 🔽شاخص کل فرابورس هم امروز با کاهش 557 واحدی، به محدوده 38,215 واحد رسید. 🔺 تاثیرگذارترین نمادها در شاخص فرابورس مارون، اریا، اریان، فزر بودند. 💵ارزش کل معاملات خرد امروز حدود 45.9 همت بود. 🕯 امروز 276 نماد مثبت و 436 نماد منفی معامله شدند. 🔽خالص خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام 7334 میلیارد تومان بود. @bidarbourse
-
فزر بدون اطلاع یه مرتبه تو اوج صعود هفته قبل تعلیق کردن این مسیله باعث ترس تو وجود سهامداران حقیقی و سلب اعتماد میشه و به راحتی خودشون مفت دارن از چنگ سهامداران میخرن. بلاخره بازار برمیگرده.
-
نبی
این اطلاعیه مهمیه برای #سرخطی #بورس #عرضه_اولیه از شنبه 6 تیرماه، حداکثر تعداد سهم در هر سفارش نمادها براساس قیمت سهم، تعیین خواهد شد. برای مثال قبل و بعد حداکثر مبلغی که تک اوردر سرخطی نیاز داره برای برخی نمادها اینطوری میشه: پاریز 50 => 100 م ت زهلال 40 => 120 م ت تادیکو 147 => 220 م ت ذرت 47 => 188 م ت وفیروزه 141 => 105 م ت یعنی اغلب مبلغ بیشتری میشه سرخطی زد. این هم خوبه هم بد. برای کسی که پول زیاد داره خوبه و اگر جایگاه بگیره مبلغ بیشتری خرید میشه. اما از طرفی به افراد کمتری میرسه و باید جایگاه بهتری کسب بشه تا برسه.
-
اخبار و اطلاعات اقتصادی
📌نمای ابتدایی صندوق های طلا 🔹بازگشایی متعادل مثبت صندوق های طلا #صندوق_طلا #گزارش @Eghtesad_Times 🫡
-
ثشاهد با سلام 6 سال بدبختی و اصلاح زمانی تموم شده دوستان ، هر اصلاحی فرصت خریده تا به هدف اصلی ، ضمنا من با قاسم جون کاملا موافقم ؛ فردا کلیت بازار سبز هست و صف خرید ؛؛، ارادتمند همگی شما
-
نوید قهرمانی
سیلور این قیمت ها فقط باید خرید و اضافه کرد من دیروز و امروز سیو سود سهام ام را کامل دادم سیلور عیار و گنج😉👌✅✅🚀🚀
-
اهرم سر اینکه فردا چی میشه به هم نپرید. کسی که اینجای بازار ریسک خرید یا نگهداری رو میپذیره اگر فردا صف خرید هم باشه باید گفت نوش جونش
-
Amin.tavoosi
#شپلی 6ساله با شمواد و شپلی ام گنجیشک روزی نباشید این سهم قیمتش خیلی بیشتر از این حرفاست
-
بتا سهم
#صبا تلفیقی 6ماهه
-
شپدیس نوبتی هم باشه نوبت پتروشیمی هاست