جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سعید غلام زاده | saeedironeara
۱۰:۰۰:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

مدنی زاده:مردمی که نگران تورم و کاهش ارزش پولی خود هستند می توانند پس انداز خود را وارد صندوق های سرمایه گذاری ارزی بکنند وزیر اقتصاد در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در فصل تابستان 1405: 🔸در حال حاضر با توجه به شرایط تورم بالا و نرخ های بهره و عدم اطمینان بسیاری از مردم به سیستم بانکی کشور و توانایی ان در محفوظ نگه داشتن ارزش پس اندازها، مهاجرتی از پس اندازهای مردم به سمت بازار طلا، ارز و رمز ارز مشاهده می شود که متاسفانه پس اندازهای مردم از چرخه اقتصاد خارج شده است. 🔸مردم عزیز اگر منابعی دارند که نسبت به تورم نگران اند، بدون اینکه بخواهند به صورت مستقیم وارد طلا و ارز بکنند، می توانند در صندوق های سرمایه گذاری ارزی سرمایه گذاری کنند. 🔸در این صندوق ها علاوه بر حفظ ارزش دارایی نسبت به ارز و طلا، سود نیز به ان ها تعلق می گیرد. این منابع مستقیما در تولید مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کمک می کند تا پس اندازهای افرادی که به اندازه کافی ریسک پذیری ندارند، در چرخه تولید اقتصاد استفاده شود. بانک ملت و بانک ملی اولین صندوق ها را وارد بازار می کنند.

فالورها 3267
تاثیر (Imp) 519.0
بازدید 519
تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار