بفرمایید #بورس و #فرابورس #وساپا #زاگرس صف خرید دیروز تو صف فروش چی گفتیم؟ ✅ اینجا ثبت با سند برابر است 👇👇 https://t.me/hamian_bourse/32935
-
بورس۲۴ | Bourse24
حرکت صعودی قوی #شکام در دقایق اخیر منجر به تشکیل صف خرید در قیمت 563 تومان شد. بیش از یک چهارم از خریدها دست حقوقی است. قدرت عرضه و تقاضای حقیقی ها نیز به برابری رسیده است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
توفان سیگنال بورسی
#تکنو صف فروش بخرید 8920 @Tofan_Signal
-
خلق ارزش
سهام حمل و نقل دریایی همچنان جزو جذاب ترین های بازار هستند #حسینا #حتاید #حکشتی
-
دپارتمان بورس
#وبملت از #صف_فروش مناسب ورود حمایت معتبر پیش رو 1.150 & 1.250 جهت هدف قیمتی 1.450 & 1.600 🗓1405/04/01 @departeman_ir
-
صابر 123456
#وصندوق باز دوباره پهن کردن و جمع کردن صف فروش شروع شد 😂 عجب رفتار بچه گانه ای داریم از مدیران این سهم
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
شپنا و پترول صف خرید شدند تاپیکو به صفر تابلو رسید @BehnamSamadi_org ☑️
-
ستاره بورس
#اهرم در حال اصلاح موج 4 حداکثر باکس سبز رنگ اصلاح داریم به چارت ریپلای شده هم خوب دقت کنید… 1405.04.01
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
شپنا و پترول صف خرید شدند تاپیکو به صفر تابلو رسید @BehnamSamadi_ir ☑️
-
stock & options
#وساپا جز نمادهایی هست که امروز خریدار قوی داشت
-
علی اولیایی
#فلامی ناظر که کلا خوابه سه پلاک زمین خاوران بعد سالها مسیله تسهیلات و پارس متال و این داستانها بطور قطعی فک رهن شد اما شرکت افشا نکرده… بورسیران خیلی خوشگل 27 میلیون سهم رو رو تابلو اصلی اونم با رنج کشیدن و سرکوب قیمت تو بازار خوب کد به کد می کنه بازم ناظر خوابه اگه اینا فساد نیست پس چیه پول که اینجوری در میارن از گ و ش ت س گ ن ج س تره… یادمه یه زمانی پول لازم بودم یه تعداد کمی سهم رنج دادم رفت به کار گزاری و ناظر و… باید جواب پس میدادم ..