ثشاهد شش هزار میلیارد تومن ارزش شرکت هست چه خبره ؟!!!! قیمت واقعی این سهم خیلی پایین از این حرفاست اون 5000 تومنی که سقف 99 معامله شد قیمتی بود که هرکسی تونست بفروشه بزرگترین سود تاریخ معاملات رو ثبت کرد.
-
شپلی چرا میشه
-
Akbar
ثپردیس کرمانم صفش جم شد ،اونم مثل ثثردیس از یکی دوروز دیگه صف خرید سنگین میشه ،بخدا سخته کسی باضرر ازگرفتاری بفروشه
-
سباقر عجب فرصت خروجی داد💗💗💗
-
اهرم فملی هم. جمع شد قدرت خریدار بسیار بالاس
-
تحلیل سهم
قرار ما #قچار 800 تومانی در گام اول 1 خرداد 1405
-
BMM Trader
شپدیس شپدیس سهمی نیست که این پایین بمونه داره نقدینگی جمع میکنه…
-
فملی خوب خداروشکر ، صف فروش داره اب میشه فقط پشیمانی ش موند واسه فروشنده های هیجانی اهرمی ها یکی یکی برگشتن، وبملت و…
-
اهرم رالی فملی هم شروع شد
-
اروند جالب صف های فروش در حال جمع شدن لکن اروند پرقدرت صف فروش اش رو با لجبازی حقوقی نگه داشته و تکون نمیخوره!!!!!
-
فملی از شفن و شجم و شغدیر بشدت دوری کنید صفشونم ریخت نخرید