#سیمرغ شرکتی مورد استقبال تخم مرغ مورد استفاده داخل و خارج گزارش فروشش هم خوب بوده دقت به نقاط حمایتی، مقاومتی و هدف
-
تحلیل سهم
تو این بازاری که همه چی صف فروش سنگین هست #قچار در حال معامله می باشد این یعنی چی!؟!؟ یادتان باشد همیشه خر خرما… 1 تیر 1405
-
فنفت در حال حاضر امید بازار فقط به فارس و شپناست اگه این دو تا قرمز بشن کار سخت میشه شپنا سقف کانال صعودی رو با کندل امروز شکسته ممکنه شکست فیک باشه و برگرده پایین مراقب باشید
-
زانیار محمدی
پترول صفشو دادن الان میره صف فروش
-
چابک آنلاین
🌀 تغییر حجم سفارش ها و قیمت سهام فرابورسی، از شنبه 🔸شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حداکثر حجم هر سفارش خرید و فروش و حداقل تغییر قیمت نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس از شنبه هفته اینده(6 تیر) بر اساس شرایط جدید تعیین می شود. 🔸همچنین محدودیت حجمی در نمادهای معاملاتی مربوط به شرکتهای عرضه اولیه شده و پذیره نویسی شده، متناسب با شرایط بازار، توسط شرکت فرابورس و متفاوت با الگوی اعلامی تعیین خواهد شد. 📣برای مطالعه مشروح خبر کلیک کنید @chabokonline https://www.chabokonline.com/fa/tiny/news-89395
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵#پالایش هفتمین #خرید_حقیقی در قیمت 423,163 ( -3.1% ) در صف فروش ساعت: 10:09 8نفر هر کد میانگین 186 میلیون تومان مجموعا 1,490میلیون تومان فروشنده این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 0.6 م.سی روز: 140.3 | سرانه حقیقی: 289 م.سی روز: 557 قیمت پایانی 428,808 ( -1.81% ) @fundSmartMoney1 1405/04/01
-
عاشق بازار مالی
اردینه سلام دوست عزیز یک توصیه برادرانه اگر دانشی از این بازار ندارید بهتره سریعا از این بازار خارج بشید استراتژی باهم فرق دارند و هرکس محدوده تحمل و ریسک خودش رو داره. در این بازار اگر قانون مدیریت سرمایه رو رعایت نکنید نابود خواهید شد.
-
شپدیس از صف فروشش برداشتم اینو خوب می خرن شاید افشایی جیزی داشته باشه
-
وسپه وسپه در تعجبم چرا اینطوری شده باید امروز حمایت میشد فعلا خبری نیست ماهم موندیم ببینیم چی میشه ولی با سهم میمانیم نوسانگیر ها رو گیر انداخته متاسفانه
-
شرانل نگران منفی های یکی دو روز نباشید خیلی زود جبران میکنه. ترمز بازار را از قصد کشیدن این فقط فرصت خریده برای اونایی که تو صف نمی تونستن سهم بخرن
-
شبندر فملی ازروبازی کرداین سهامداررافریب داد