اهرم از چهارشنبه هفته پیش که گفتم دیگه بازار جون نداره تا الان صف فروش بوده
-
سقلمه ی آمیرزا
#وبملت محدوده 120 باید سهام رو اضافه کرد انشاا… در اون محدوده سهم حرکت صعودی بزرگی رو شروع میکنه.بدا به حال فروشندگان و صف فروش نشینان. اینها بعدا بالای 200 میان خرید میزنن !
-
✨️️پدیده_طلایی️✨️خرید وفروش خودرو وملک سهام پدیده
درپاسخ به کانال خبر پدیده اطلاعات درست ندارید تحلیل از خودتون ندهید😏 #ابنیه 👈عجیب است که هر انتقاد و مطالبه گری را به «دلالی» نسبت می دهند، اما حاضر نیستند درباره واقعیت های بازار توافقی پاسخ شفاف بدهند. 👈👈در بازار توافقی، مهم ترین اصل «نقدشوندگی» است. اگر سهامداری نتواند سهم خود را در قیمت اعلامی بفروشد، صرف اعلام یک قیمت بالا چه ارزشی برای او دارد؟ 👈اگر واقعاً قیمت 810 تومان (8100 ریال) مورد قبول بازار است، چرا حجم قابل توجهی معامله در این نرخ انجام نمی شود؟ چرا همچنان فاصله بین قیمت های اعلامی و معاملات واقعی وجود دارد؟ سهامداران بارها گفته اند: 👈 حمایت واقعی یعنی افزایش نقدشوندگی 👈 حمایت واقعی یعنی انجام معاملات مستمر 👈 حمایت واقعی یعنی امکان خرید و فروش برای همه سهامداران 👈نه اینکه هر منتقدی را با برچسب «دلال» کنار بگذاریم. 👈نکته جالب اینجاست که در همین متن اعتراف شده خریدار می تواند انتخاب کند از چه کسی خرید کند و از چه کسی نخرد. این دقیقاً همان موضوعی است که سهامداران نسبت به ان سوال دارند؛ ایا بازار باید بر اساس عرضه و تقاضای واقعی شکل بگیرد یا بر اساس سلیقه خریداران خاص؟ 👈سهامدار واقعی کسی است که خواهان شفافیت، نقدشوندگی و کشف قیمت واقعی باشد؛ نه کسی که صرفاً به اعلام قیمت های روی کاغذ دلخوش شود.😏 👈سهامداران ابنیه رشد سهم را می خواهند، اما رشدی که در معاملات واقعی دیده شود، نه رشدی که فقط در اطلاعیه ها و تحلیل های یک طرفه مطرح شود. #حمایت_واقعی #شفافیت #نقدشوندگی #سهامدار_واقعی https://t.me/Padidehtalayi9
-
📉 RPT Capital 📊
شت کوین #گدنا هم 40% رشد 🚀
-
مهناز صادقی
#وگردش زمانی که در این کانال اعلام شد قیمت تابلو سهام شرکت 40 تومان بود و امروز 126 تومن و #صف_خرید میباشد. 200 درصد سود خالص #خداوند_به_همه_برکت_دهد 💚 31 خرداد 1405 ارتباط با من، خانم صادقی👇🏻 @Mahnazsadeghi1_admin
-
فزر شپنا داره میریزه @ فردا بدتر رره امروز
-
وبملت الان وقت خرید نیست اصلاح تا 120 و 110 تومن داریم
-
موج اقای ایروانی در مورد نارنج اهرم نظری ندارین؟
-
وبملت بورس همین سودت برداشتی بری برد کردی اگر موندی و نگاه کردی هر چی سود کردی میدی یه چیزی هم روش کار به تبلیغات اینجا نداشته باش 99 درصد اساتید اینجا سهام دار نیستن
-
گلدا فارس هم برگشت زد شپنا حجم سنگینی در سقف خورد کلیت بازار رفت برای اصلاح اما از نظر من عمق اصلاح زیاد نخواهد بود. از نظر من برگشت شاخص نهایتا محدوده 4850_4800
-
علی اکبری
#وپسا وپسا جای نوسانگیری نیست مراقب باشید