افزایش سرمایه 18 درصدی شرکت فرابورسی از سود انباشته شرکت واسپاری تجار ایرانیان از برنامه افزایش سرمایه 18 درصدی از محل سود انباشته خبر داد. "ولتجار" درصدد است سرمایه فعلی را از 529.1 به 624.1 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار سرمایه و توسعه عملیات واسپاری صرف خواهد شد.
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
⚠️صف خرید #فارس فیک است مثل #فملی گوشمالی نشوید !! چرا عبرت نمیگیرید 😔
-
.:MAHDI:.
#پارس بازار 60 درصد سود داده این 18 درصد اونم پس گرفت
-
فردا نیوز بورس
⭕️ موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی صادر شد 🔹موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد. 🔹این موافقت اصولی برای دو مجموعه تامین سرمایه کیمیا و ملت صادر شد. 🔹این صندوق ها با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور طراحی شده اند و می توانند فصل تازه ای در بازار سرمایه کشور ایجاد کنند. @farda_news_boors
-
جواد جوکار
#کسرا گزارش_فعالیت_ماهانه دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت سرامیکهای_صنعتی_اردکان •️ شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 معادل 3,171,292 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده است. •️ کسرا با سرمایه ثبت شده 6,570,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 4,095,330 میلیون ریال درامد فروش داشته است..ir
-
سیگنال بازار بورس Signaletrader
#خفولا چی شد😂😂😂👌🌹 اینم منفی 3 به صف خرید
-
Omid
تپکو کم کم داره اماده میشه
-
وبملت بعضی ها جوری رو سهم تعصب دارند که انگار باهاش ازدواج کردند. ..
-
مهدی دردانه فلاح
پالایش این اختلاف ناو در این حد تخلفه وظیفه بازارگردان پس چیه ؟!؟ خب اینا رو چرا پیگیری نمیکنین ؟!؟
-
Zcatiz Zcatiz
شستان هر وقت دوست داشتی بخر
-
هیرمان ا
عیار امروز کسی نمیاد از وبملت و فملی گ.ز گ.ز کنه