جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۰۸:۱۴:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو خداکنه صفش جمع شه و هرکی نخاد بتونه بره…بعداز 8 سال دیگه هیچوقت سراغ گروه خودرو نمیام.حساب میکنم اصلا همچین گروهی تو بورس نداریم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار