جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علیرضا رضایی | alirezarezaie12
۰۸:۱۶:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#غپاک 2300 میلیارد تومان فروش 2 ماهه هست . 1300 میلیارد تومان بها تمام شده است برای این 2 ماهه عزیزان . یک گزارش ماهانه خرداد ماه همینطوری بده . سود 3 ماهه اول غپاک میشه نجومی… پارسال 2 ماهه 1300 میلیارد تومان فروش زده بود و بها تمام شده نزدیک 1000 میلیارد تومان بود . اینو گزارش اردیبهشت ماه ماهانه غپاک میگه ببنید کدال رو . با همین فرمون گزارش خرداد ماه ماهانه بده سهم این شرکت یک برگ نمی تونید بخرید

لیست اخبار