#غپاک 2300 میلیارد تومان فروش 2 ماهه هست . 1300 میلیارد تومان بها تمام شده است برای این 2 ماهه عزیزان . یک گزارش ماهانه خرداد ماه همینطوری بده . سود 3 ماهه اول غپاک میشه نجومی… پارسال 2 ماهه 1300 میلیارد تومان فروش زده بود و بها تمام شده نزدیک 1000 میلیارد تومان بود . اینو گزارش اردیبهشت ماه ماهانه غپاک میگه ببنید کدال رو . با همین فرمون گزارش خرداد ماه ماهانه بده سهم این شرکت یک برگ نمی تونید بخرید
-
کیا فاخرنیا
#ورنا دوستان ورنا هم سناریو درسته در سقف قبلی یک qm داشتیم که پشتش انگلف شده بود. به همین جهت قیمت برگشته تا ساختار رو دایاموند کنه از دید من 600 ته ورنا هست و زیر 400 خواهد خورد
-
سامان صادقی
شپدیس متاسفانه شاخص دستکاری میکنن الان شاخص کل 99 هزار واحد ریخته اینجا زده 53
-
عدنان جعاوله
فزر در قسمت تحلیل ها در صفحه بنده تحلیل ham موجود است ببینید و لذت ببرید دیروز چهل درصد
-
پکویر هرچی سهم نگه داره سهام دست خودش کمتر میشه .سهم سود ساز با تقسیم سود خوب .کف چند ساله
-
فاذر فاذر به قیمت 90 تومان باز میشه و با صف فروش سنگین
-
شبندر مثلا امروز عارف اومده بود تالار بورس… ما اینجاییم، این چه وضعیه دیگه
-
شتران سالها تجربه در بورس برای دوستان درس عبرت نمیشه! بیا بیرون از صف فروش دوست عزیز .. سهمتو دارن ازت میگیرن 🤦
-
توحید
وغدیر شرکت بیمه مرکزی 350 میلیون سهم در طی چند روز خرید کرده سهم بعد از اصلاح رشد خوبی خواهد داشت
-
اهرم ضهرم های برج 5 همچنان بالاست، یه مقدار بیاد پایین تر مناسب ورود پله ای. طهرم برج 4 هم احتمالا مثبت میشه. کسی قدرت الان داره که نقدینگی داره.
-
امید امیدوار
شپنا ما ابرقدرتیم💪💪💪