دوایکس کوچکترین چابک ترین وبالاتربندصریب اهرم در دوابکس .و تنهاترین صندوق اهرمی که ناو ابطال دیروز رشد کرد…لیدر اهرمی خواهد شد پاینده وسالم باشید
-
سیـگنال | سبــز
#خودرو احتمال نوسان داره واچ بزارید امروز 👆
-
مرتضی جاوید
ثشاهد اساتید از تنکانسن و کیجونسن چه خبر؟
-
وسدید ساپیا که نشون داد بازار از منفی به مثبت می ره احتمالا مراقبتی کنید از خودتون
-
اهرم صف فروش مبارک باد…
-
a.m.a
#کیسون سرخطی زدم
-
فسرب قبل از شروع بازار کاملا طبق تحلیل بنده پیش میریم مو به مو با لبخند #فسرب
-
علی حیدری
فملی سلام امروز اوایل فشار عرضه داریم ساعت ده به بعد بازار نرمال میشه
-
P
#خودرو شیفت پول از گروه های رشد کرده به گروه رشد نکرده خودرویی وقت حرکت خودرویی هاست
-
مهدیه افراشته
#شصفها
-
وسدید خیلی رشد کرده منفی ام میخوره😤