#بهپاک نمودار بهپاک 👌
-
🔸سیگنال ۲۴🔸
🛑اقتصاد پیش رو دولت 850 همت کسری بودجه داره (بدون خسارات جنگ ) یا باید اوراق بفروشه با سود بالای 40 درصد که ازش اوراق بخرن و نرخ سود بانکی هم میره بالا و بورس سقوط میکنه یا باید ریال چاپ کنه که دلار میره بالای 200 هزار تومان و همه سهام رو میفروشن و میرن دلار سکه میخرن #بورس #طلا #دلار #شپنا #خساپا
-
شهریار
#وسدید دوستان ، قدر بدانید
-
علی
#ذوب خدا. را شکر. گفته می شود. امسال. شرکت. سود. خوبی اندوخته. کرده است. سود. سازی. و…طلای. خوش رنگ. صنعت مادر کشور است
-
شهریار
#وسدید در مملکت ما عدالت به معنای کلاسیک و عینی ان استقرار دارد من که لذت می برم از این همه عدالت گستری
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان طبق اخرین اخبار مثبتیکه، از سوییس میاید ادامه گلدن تایم بورسی را مشاهده خواهیم کرد. زیرا در روندهای صعودی معمولا اصلاحها هم کوتاه مدتیست. ودر ضمن در این گرمای تابستانی مهمترین احتیاج انسانها اب مدنیست که قیمتش فضای شده[[ 50 هزار ت]] بااین تورم کمر شکن اصلاحهای طولانیمدت را باید فراموش کرد. وفریب ترفندهای منفیبان نشوید. موفق وپر سود باشید
-
فرزاد
#شلرد قبول دارم هم برق و گاز وضع در حالت فاجعه هست، فاجعه مدیریت لردگان الان یک فاجعه دیگر بر فجایع دیگه هست ، ولی اصلا مهم نیست بخان 100%،40%هم باز کردن تولید مهم نیست قیمت خواستن بردن80تومن از اونجا هم اوردن 260، با یک افشا میتونن 100%باز کنن از همینجا یا منفی باز کنن خرید و فروش هم به کسی توصیه نمی کنیم
-
شهریار
#وسدید در چنگال فساد وسدید افتادیم
-
وثیق″
ننم هنوز شیر میفروشه اجداد چیه
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#INJ/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
ساسان
#وبصادر فردا چطوره؟