#وبملت پست پایینی، چندان مبنای تحلیلی محکمی نداره. افزایش نرخ سود بانکی فعلاً در حد شایعه است و اثر ان قطعی نیست، هر چند که این افزایش یعنی درامد بیشتر برای بانکی ها و ضرر به شرکت هایی که تسهیلات اخذ می کنند، یعنی تحلیل برعکس راه اندازی صندوق ارزی نیز الزاماً به معنای خروج نقدینگی از سهام نیست و می تواند سرمایه های جدیدی را به بازار جذب کند. کاهش ضرایب اعتباری بیشتر بر بخشی از معامله گران اعتباری اثر می گذارد و ازادسازی سهام عدالت نیز موضوعی قدیمی است که در صورت اجرا معمولاً به صورت تدریجی انجام می شود. بیشتر بزرگ نمایی و فضاسازی روانی است تا یک تحلیل دقیق و مبتنی بر واقعیت. با احترام
-
دکتر سیگنال
ذوب که هنوز سیگنالمون هست خساپا فرابورس حکشتی. هدف اول 790 4 تا سهم پیشنهاد شد که جا نمونید. در مورد وساپا. ورنا. دی. نظرمو میدونید. این سه سهم میان مدتی هستند و میترکونند
-
فیثاغورس
#شبندر.شبندر طلای پالایشیهاست تا 1500 نبینه اصلاحی در کار نیست
-
امیدوار
#اروند پتروشیمی اروند در جنگ هیج اسیبی ندیده است مشکل برق مجتمع است که توسط پتروشیمی فجر تامین می شود که اون اسیب دیده و به همین دلیل برق مورد نیاز به مجتمع ها نمی رسد تا با ظرفیت کامل کار کنند . برق محدودی از شبکه گرفته می شود که خود شبکه مشکل کمبود برق دارد
-
شکام خریداران جدید صبور باشن و مراقب صبور باشید در قیمت و زمان مناسب میشه خرید نظرشخصی
-
Taha Ban
شبندر مجمع شبندر چه تاریخی هست؟
-
bookshim
چطور میشه گفت گذشته ای که زیر اوارشیم، گذشته؟ 🥹 #هیوا
-
دکتر ادیب خسروشاهی
وبملت فردا کل بازار برمیگرده ببینید چه خریدایی بشه در منفیا
-
طاها بیاتی
🩷💜🧡 اسایش خاطر با وبملت 🧡💜🩷 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
-
Pride or die
#خودرو همون اول باید دامنه نوسان رو میبردن بالا. الان دیگه خطریه.
-
شکام شیراز با 80 درصد تقسیم سود با 16 درصد منفی باز شد درصد تقسیم سود اهمیتی نداره