خپارس امیدوارم بزودی حجم مبنا هم بشه یک و بزودی از ضرر به سود برسم بعد از هفت سال
-
سهامداران خساپا خودرو
ضخود امروز 60 ریال شد
-
Saeed Dalvand
شپدیس بابا این سهم رو با حقوقی به درد نخورش بدین بره باشه واسه خودش
-
Sara.saraee
#شلیا کارخانه قزوین رو پیدا نمیکنید چون با خاک یکسان شده یه سرچ ساده بزنید (اتش سوزی در شرکت لیا) عکسهای نابود شدن کارخانه رو ببینید
-
وبملت سلام،کل سهام بانک ملت چند سهمه
-
مایکل مایک
اهرم ..هر بالایی در ط ها هیجانی و هر بالایی در ض ها بر اساس فرمول ریاضی هست
-
شکام 560 تومن مقاومت مهمیه و بعیده به این راحتی ازش عبور کنه
-
شپنا درود ثشرق 8روز پیش حمایت شو از دست داده و اون 3 تا کندل مثبت فرصت خروج بوده در حال حاضر موج اصلاحیش کامل نشده
-
شکام درمورد کسانی که از قبل سهم را دارن میتونن فعلا باهاش باشن ولی حد ضرر قیمتی و زمانی بگذارن و بعد تصمیم بگیرن
-
دکتر سیگنال
ذوب که هنوز سیگنالمون هست خساپا فرابورس حکشتی. هدف اول 790 4 تا سهم پیشنهاد شد که جا نمونید. در مورد وساپا. ورنا. دی. نظرمو میدونید. این سه سهم میان مدتی هستند و میترکونند
-
فیثاغورس
#شبندر.شبندر طلای پالایشیهاست تا 1500 نبینه اصلاحی در کار نیست